torsdag 28 september 2017

Blått är flott!




Ja, det är det faktiskt. Flott alltså! Jag är ju lite smått stormförtjust blått och grönt, ni vet. Jag har tidigare målat många möbler i den blågröna färgen Aubusson Blue Chalk Paint™, men nu var jag sugen på att "plocka bort" den gröna tonen. Därför blandade jag Napoleonic Blue med Graphite 50/50 och med Clear Wax fick jag den här supersnygga, mörkblå färgen. Sjukt snygg färg på ett sjukt snyggt skåp ;-)

Skåpets tidigare rödbruna färg är så snygg till det blå så jag slipade fram färgen här och där samt lät helt enkelt vitrindelen vara omålad. Det finns två tillhörande hyllplan i trä.

Höjd: 200 cm
Bredd: 100 cm
Djup: 57,5 cm
Pris: 11900 kr

Kram Lina

PS. Påminner igen om att butiken är stängd nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar