fredag 31 mars 2017

HuRRa föR MeJ

SÅLD

Vita tulpaner från kärleken min


Igår var det min tur att fylla år! Det hade förstås gärna kunnat vara lite mer vår i luften som det brukar kunna vara i slutet av mars... eller ja, det svänger ju från dag till dag. Äsch, jag fick nöja mig med ett tjockt, genomgrått molntäcke och en dos snöblandat regn. Trots det fick jag ändå en strålande födelsedag! Först målade jag färdigt en grå byrå i butiken (och det blir ju glädjeskutt varje gång jag får förvandla en gammal möbel). Samtidigt blev jag uppvaktad med fina blommor från nära och kära. TACK! Efter arbetsdagen skämdes jag bort med ännu mera blommor, presenter och en supersmarrig familjemiddag. Tusen tack för alla gratulationer som trillade in från morgon till kväll!!!

Välkommen till butiken och kika på den nya byrån. Det blev en färgmix av French Linen och Graphite med Clear Wax.

Butiken har öppet idag fredag 11-18 och imorgon lördag 11-15.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar