söndag 19 juni 2016

hemma-fixar-söndag





Tyget på fåtöljen målad med Chalk Paint™


Butiken har nu firat 1 år och jag vill säga SUPERTACK till er alla som kom till butiken den här veckan och passade på att shoppa kläder, färg och inredning. Nu ser jag fram emot år nummer två och hoppas det blir minst lika spännande!

Veckorna flyger iväg och snart är det midsommar! Butiken är därför stängd både fredag och lördag och på torsdag stänger jag två timmar tidigare. 

Pulz-jeansen (Rosa Skinny) har gått åt som smör och jag kommer att få in en ny (och sista) laddning nu i veckan. Ni som inte har provat dem har alltså fortfarande chansen. Jag ger 30% rabatt så långt lagret räcker. Det finns några få av varje storlek så vänta inte för länge ;-) Varmt välkomna på torsdag 11-16.

Idag har vi haft en lugn och välbehövlig hemma-fixar-söndag och jag bjuder på en ny och en gammal bild från vardagsrummet.

Kram på er!
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar