söndag 12 juni 2016

1-årsjubileum


Byrå, Chalk Paint™ Graphite 1490 kr.
Malmkrona, åttaarmad 3500 kr.

Glasvas från Miljögården 189 kr,.
Stor guldram - ej till salu.
Liten guldram (Graphite och Inka Gold) 199 kr.



Den lilla butiken på landet fyller 1 år i helgen och det firar vi nu på lördag den 18 juni kl. 11-15. Vi bjuder på kaffe och go'fika i butiken och kommer givetvis ha flera toppenbra erbjudanden som ni inte får missa! Håll utkik här för mer info!

Det var helgen innan midsommar förra året vi slog upp logdörrarna till ladan som vi hade renoverat i åtta månader. Det kändes så otroligt roligt att äntligen öppna butiken jag drömt om och att det sedan kom ca 100 personer under invigningshelgen var helt fantastiskt! Det är ni underbara kunder som gjort att det här året gått så bra och att jag nu vågar fortsätta att utveckla butiken. Era glada hejarop och uppmuntrande ord - både i butiken och via mail, sms och sociala medier betyder mer än ni tror.

Ett år! Ja, det har gått snabbt. Väldigt, otroligt snabbt. Men jag har också hunnit lära mig en hel del på den här tiden, både om företagandet och om mig själv. Det har varit en utmaning men jag har lärt mig att jag klarar betydligt mer än jag tror. Jag är förstås otroligt tacksam över all hjälp jag fått från nära och kära. Tusen tack till er som verkligen ställer upp i vått och torrt. Ni vet vilka ni är ;-) 

Jag hoppas ni följer med på den fortsatta resan, både här på bloggen och i den fysiska butiken. Men först och främst ska vi ha 1-årskalas och jag återkommer inom några dagar med veckans kalaserbjudanden.

Kram så länge!
Lina

PS. Byrån på bilden är målad med Chalk Paint™ Graphite och Black Wax. Pris 1490 kr. Malmkrona 3500kr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar